EindeJaarreceptie 2016

Op 9 december 2016, over deze onderwerpen: Activiteiten

‘t Is gebeurd….., een fantastische eindejaarreceptie met niemand minder dan onze vicepremier en minister van binnenlands zaken Jan JAMBON die de eerst aangekondigde Jan Peumans verving. Op een klaar en duidelijke wijze legde hij uit hoe de stand van zaken is, welke van onze standpunten reeds succes kennen en aan welke er nog moet gewerkt worden. Hij had het ook  over de veiligheid en de initiatieven die hij daarin al heeft genomen. Onze spreker werd ingeleid door de voorzitter Jan VERBRAECKEN waarna Stefaan BRUNINCKX het gezelschap uitnodigde om deel te nemen aan onze actie zwerfvuil ophalen ten voordele van Music-for-live. Het was volle bak in ’t Kempenland en we mochten eveneens verschillende parlementariërs verwelkomen. Onze afdeling boden de genodigden een drankje, warme hapjes en een dessertje aan. Wie er niet bij was had ongelijk, ’t is een cliché maar het was écht zo, misschien volgend jaar dan. De ondervoorzitter Ymke dankte spreker Jan met een flesje en pralines.

Hoe waardevol vond je dit artikel?